Výměna, reklamace a vrácení zboží
Něco se s vaším šperkem stalo nebo se vám nezdá v pořádku?
Nebojte se, vyřešíme to :)
Jak postupovat při výměně nebo reklamaci zboží?
Výměnu nebo reklamaci máte u nás zcela zdarma. Navíc máte k dispozici prodlouženou lhůtu 90 dnů pro výměnu šperku.
- Šperk zabalte
- Ideální je, když nám šperk pošlete v původním obalu.
- V případě, že krabičku nemáte, tak je nutné ho uložit do jiné krabičky nebo obalu, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Do zásilky vložte lísteček s číslem objednávky. Ulehčíte nám práci při párování k objednávce a vše vyřídíme rychleji :)
- Napište nám
- Pošlete nám e-mail na kontakt@moonlit.cz. Do e-mailu napište číslo objednávky a důvod výměny nebo reklamace.
- Následně se s vámi spojíme a domluvíme si spolu nejlepší řešení.
Jak postupovat při vrácení zboží?
- Šperk zabalte
- Ideální je, když nám šperk pošlete v původním obalu.
- V případě, že krabičku nemáte, tak je nutné ho uložit do jiné krabičky nebo obalu, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Do zásilky vložte lísteček s číslem objednávky. Ulehčíte nám práci při párování k objednávce a vše vyřídíme rychleji :)
- Vyplňte formulář
- Formulář si můžete stáhnout ZDE
- Napište nám
- Pošlete nám e-mail na kontakt@moonlit.cz. Do e-mailu přiložte vyplněný formulář.
- Vrácení zboží je zpoplatněno dle ceníku dopravce, kterého využijete pro odeslání zboží zpátky k nám do skladu.
Chcete dopravu zboží k nám zařídit sami?
- Zboží zabalte a do balíčku vložte vyplněný formulář, který si můžete stáhnout ZDE
- Balíček můžete poslat do pobočky Zásilkovny - Maxisvitidla.cz, Praha 3, Žižkov, Hartigova 2496/223
- Českou poštou můžete poslat na adresu moonlit s.r.o., Pod Lipami 2561/33, 130 00 Praha.
- Pro tyto případy je nutné nám poslat sledovací číslo zásilky na e-mail kontakt@moonlit.cz
- Zásilku neposílejte na dobírku. Nemusíme ji přijat.